لوگو

سطل زباله 1100 لیتری

سطل زباله های گالوانیزه نوعی از مخازن زباله می باشد که مخصوص فضای باز طراحی و تولید شده است و در ابعاد متفاوتی تولید می گردد. سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه نیز ساخته شده از ورق 2 میل گالوانیزه (1.5 میل ) می باشد که شرکت آسیا پارک آن را با کیفیت عالی آن را تولید و ارائه می کند . چهار چرخ درجه یک که حمل و نقل آن را سهولت می بخشد نیز در آن استفاده شده است . استفاده از ورق گالوانیزه سبب شده است که این محصول در برابر تغییرات آب و هوایی مقاوم باشد و دارای خاصیت ضد زنگ باشد . برای سفارش سطل زباله 1100 لیتری با شماره های مندرج درسایت آسیا ترافیک تماس بگیرید . 
 

سطل زباله فلزی 1100 لیتری

محصولاتی که جهت جمع آوری زباله ها از فضای باز شهری تولید شده است و سطل زباله گالوانیزه نام دارد ، مناسب جهت استفاده در شرکتهای خدمات شهری، شهرداریها، دهیاری ها و مراکز صنعتی و …می باشد . وسایل و تجهیزاتی که در جهت جمع آوری زباله ، جلوگیری از شیوع بیماری های حاصل از زباله کاربرد دارد به یکی از المانهای بسیار مهم در حوزه مبلمان شهری بدل شده است که می تواند به زیباسازی شهر و پاکیزگی آن منجر شود . سطل زباله های گالوانیزه در انواع گوناگونی ساخته میشود  که این محصول در حجم های مختلف 660 ، 770،1100 و ... دارای خصوصیاتی از قبیل زیبایی ، مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی ، مقاوم در برابر ضربه و ... می باشد .این محصول همچنین دارای محل تخلیه شیرابه مایع می باشد.برخی سطل های زباله شهری دارای جنس فلزی و برخی پلی اتیلنی می باشد که البته انواع دیگری نیز وجود دارد . 

سطل زباله گالوانیزه مکانیزه

سطل زباله های گالوانیزه یکی از بهترین محصول در زمینه جمع آوری زباله های شهری می باشد که توسط ماشین های مکانیزه تخلیه می شود، به علت آسان تر شدن تخلیه زباله و تماس کمتر کارگران با زباله و افزایش سرعت تخلیه زباله از این مخازن استقبال می شود.سطل زباله گالوانیزه یکی از اجزای مبلمان شهری می باشد که با جنسیت مقاوم و فلزی که دارد تا سال های زیادی طول عمر دارد و برای جلوگیری از انباشت زباله و آلودگی هوا بکار می رود . شرکت آسیا پارک تولید کننده انواع سطل زباله گالوانیزه شهری می باشد که با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت آن را ارائه خواهد داد. 
سطل زباله 1100 لیتری

تولید کننده سطل زباله 1100 لیتری

سطل زباله 1100 لیتری یکی از محصولاتی است که با ابعاد بزرگی که دارد می تواند نگهدارنده زباله های زیادی باشد که در مناطق پر جمعیت یک مزیت بشمار می رود . از مزایای این محصول ، داشتن دستگیره های تخلیه مکانیزه ، پوشش گالوانیزه ، چرخ های حمل و نقل و ... می باشد و شرکت آسیا پارک تولید کننده انواع سطل زباله های مکانیزه و گالوانیزه در ابعاد مختلف می باشد.برای خرید آن می توانید با ما از طریق شماره تلفن های مندرج درسایت آسیا پارک تماس حاصل نمایید . 
شرکت آسیا پارک مفتخر است ، با رضا یتمندی مشتریان و توجه ویژه به رعایت نکات ایمنی و ساخت مبلمان شهری ، وسایل بازی استاندارد روز دنیا را سرلوحه کار خود قرار دهد. امید میرود که با میسر ساختن فضای رشد سالم در زمین بازی به عنوان اولین محیط اجتماعی انسان ، نوآوران آسیا پارک به عنوان خدمتگذار شما نقش کوچکی در تحقق رویای کودکی افراد جامعه داشته باشد.

آدرس : كــرج، چهــارراه نبوت، بــرج پارسه، طبقه ٥ ،واحــد 503
تلفن : 1259904 0912                                         09123005619
       65262544 021
 

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به آسیا پارک است