لوگو

سطل زباله فلزی 1100 لیتری

سطل زباله های فلزی تولید شده در شرکت آسیا پارک دارای مزایایی است که نسبت به سایر محصولات آن را متمایز نموده است . سطل زباله های این شرکت که در شهرها ، خیابان ها ، پارک ها و بطور کلی فضای باز قابل استفاده می باشد ، دارای ورق 1.5 تا 2 میل می باشد که با کیفیت عالی و مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی تولید شده است . سطل زباله های فلزی گالوانیزه دارای چرخ های روان می باشد که با دستگیره های تقویت شده تخلیه مکانیزه یک محصول منحصربفرد پدید آورده است . سطل زباله گالوانیزه در ابعاد مختلفی تولید میشود که سطل زباله فلزی 1100 لیتری یکی از آن ها می باشد . به دلیل ابعاد بزرگی که این سطل زباله دارد برای استفاده در خیابان ها و بلوارها مناسب می باشد . برای خرید سطل زباله 1100 لیتری فلزی با شماره های مندرج درسایت آُسیا پارک در ارتباط باشید . 
سطل زباله فلزی 1100 لیتری
 

قیمت سطل زباله شهری فلزی

سطل زباله های فلزی شهری دارای ابعاد متفاوتی مثل سطل زباله 660 لیتری ، 770 لیتری ، 1100 لیتری و ... می باشد . جنس این مخازن از گالوانیزه بوده و به همین دلیل سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری دارای دوام بالایی می باشند. مخازن زباله گالوانیزه تولید شده دارای دو چرخ ترمز دار و دو چرخ بدون ترمز هستند که امکان کنترل و نگهداری آنها را در سطح شیب دار میسر می سازد.برای استعلام قیمت سطل زباله شهری با شماره های مندرج درسایت آسیا پارک در ارتباط باشید . با پیشرفت سیستم های جمع آوری زباله در شهرها استفاده از این سطل های زباله در سطح شهرها و مجتمع های مسکونی ، تجاری ، بیمارستان ها و مجتمع های صنعتی به یک رویه معمول تبدیل شده است

قیمت سطل زباله مکانیزه

 این مخزن زباله دارای یک درب با طراحی بسیار مناسب می باشد تا از ورود حیوانات به درون سطل و از متساعد شدن بوی نا مطبوع در هوا جلوگیری به عمل بیاورد. جوش مخزن به صورت سرتاسری سبب شده است که این محصول ظاهر یکدست و زیبا و همچنین بدنه مقاومی داشته باشد. سطل زباله شهری فلزی 1100 لیتری دارای گارد محافظ می باشد که در زمان تخلیه آسیبی نبیند .سطل زباله مکانیزه گالوانیزه که ضد ضربه ، ضد زنگ ، مقاوم و قابل شستشو میباشد و در همه خیابان ها ، معابر و مناطق پر جمعیت و کم جمعیت استفاده می شود . برای خرید سطل زباله مکانیزه با شماره های درج شده در سایت آسیا پارک تماس حاصل نمایید . 
 
شرکت آسیا پارک مفتخر است ، با رضا یتمندی مشتریان و توجه ویژه به رعایت نکات ایمنی و ساخت مبلمان شهری ، وسایل بازی استاندارد روز دنیا را سرلوحه کار خود قرار دهد. امید میرود که با میسر ساختن فضای رشد سالم در زمین بازی به عنوان اولین محیط اجتماعی انسان ، نوآوران آسیا پارک به عنوان خدمتگذار شما نقش کوچکی در تحقق رویای کودکی افراد جامعه داشته باشد.

آدرس : كــرج، چهــارراه نبوت، بــرج پارسه، طبقه ٥ ،واحــد 503
تلفن : 1259904 0912                                         09123005619
       65262544 021
 

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به آسیا پارک است