لوگو

سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری

یکی از تجهیزات پرکاربرد و ضروری مبلمان شهری که امروزه در خیابان ها و معابر مورد استفاده قرار می گیرد، سطل زباله  گالوانیزه 1100 لیتری می باشد. این سطل موجب تسریع و بهبود کیفی جمع آوری زباله ها و پسماندها از سطح شهر شده و نقش موثری را در زیبا سازی و تمیزی محیط پیرامونی خود ایفا می کند. چنانچه سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری به شکل استاندارد و به تعداد کافی مورد استفاده قرار بگیرد، نه تنها زباله ها را به شیوه ای اصولی جمع آوری می کند، بلکه مانع از تکثیر حشرات و شیوع بیماری های عفونی در محیط می شود. از این رو خرید و بکارگیری این مخزن از دیرباز تاکنون مورد توجه و در دستور کار میران شهری بوده است. شرکت آسیا پارک به عنون مرکز تخصصی فروش سطل زباله گالوانیزه، در این زمینه با ارگان های دولتی و سازمان های خصوصی آماده ی همکاری می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری با شماره های درج شده در داخل سایت تماس حاصل نمایید.
 
 تلفن:        02165519359  
 همراه :       09121259904  -  09125688639  

 

خرید سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری

سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری به مخزنی اطلاق می شود که وظیفه ی نگهداری، تفکیک و انتقال زباله ها و پسماندها را برعهده دارد. این سطل با استفاده از ورقه های گالوانیزه در ظرفیت های متنوع و در مدل های درب دار و بدون درب تولید شده است. خرید سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری و بکارگیری آن یکی از پیشنهادهای ویژه ی شرکت آسیا پارک می باشد. چرا که این مخزن با ظرفیت بالای خود می تواند انبوهی از زباله های به شیوه ای نوین تفکیک کند و آن ها را به شکل اصولی جمع آوری نماید. همچنین قابلیت مکانیزه بودن سطل زباله گالوانیزه، عملیات انتقال زباله ها را به خارج از شهر بدون دخالت نیروهای انسانی فراهم می آورد. 
 
سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری
 

سطل زباله گالوانیزه شهری

هر روزه به میزان زباله های تولید شده در شهرها و روستاها افزوده می شود. انباشت زباله ها و عدم دفع به موقع آن ها معضلات جدی را با خود به همراه دارد. به گونه ای که مدیریت و جمع آوری زباله ها به یکی از اصلی ترین دغدغه های مدیران شهری تبدیل شده است. از این رو مدیران از ابزارها و تجهیزات مختلفی در زمینه مدیریت زباله ها استفاده می کنند. یکی از پرکاربردترین این تجهیزات، سطل زباله گالوانیزه شهری می باشد. این مخزن با ظرفیت بالای خود، یکی از مناسب ترین گزینه ها برای جمع آوری و انتقال زباله ها محسوب می شود. به گونه ای که امروزه سطل زباله  گالوانیزه شهری در اماکن پرترددی همچون معابر، خیابان ها، فضاهای باز شهری، پارک ها و بوستان ها، مراکز صنعتی و بسیاری از نقاط دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.  
 
شرکت آسیا پارک مفتخر است ، با رضا یتمندی مشتریان و توجه ویژه به رعایت نکات ایمنی و ساخت مبلمان شهری ، وسایل بازی استاندارد روز دنیا را سرلوحه کار خود قرار دهد. امید میرود که با میسر ساختن فضای رشد سالم در زمین بازی به عنوان اولین محیط اجتماعی انسان ، نوآوران آسیا پارک به عنوان خدمتگذار شما نقش کوچکی در تحقق رویای کودکی افراد جامعه داشته باشد.

آدرس : كــرج، چهــارراه نبوت، بــرج پارسه، طبقه ٥ ،واحــد 503
تلفن : 1259904 0912                                         09123005619
       65262544 021
 

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به آسیا پارک است